23 Nisan 2013 Salı

Özgün Makale Ne İşe Yarar

Özgün Makale Ne İşe Yarar

Herkes özgün makale yazmanızı söyleyip duruyor.Fakat neden özgün makale yazmalıyız ? Özgün makale ne işe yarıyor ? Bu yazımızda bunu inceleyeceğiz ve bir cevap bulmaya çalışacağız.

Özgün makalenin sadece index hızına etki ettiğini söyleyen bazı kişiler var.Bende onları dikkate aldım ve tamamen copy paste içerikli bir blog oluşturup o bloga backlink almaya başladım.İlk hafta 1. sayfa 3. sıradaydım.Peki 2. hafta ne oldu ? Sandbox filtresi yedim.Site ismimi yazıp Google'da aratmama rağmen aramalarda çıkmıyordum.Yani özgün içeriğin hiçbir etkisi yok diyenlere sakın inanmayın.Ben sadece özgün makale yazarak günde 500 tekil hit aldığım legal içerikli blogları hatırlarım."Sanki 500 hitte çokta bize anlatıyon" dediğinizi tahmin edebiliyorum.Hiçbir seo çalışması yapmadan legal içerikli bir blogdan 500 hit almak; bence gayet güzel bir oran.

özgünlük nedir


Google Özgün İçeriği Neden Bu Kadar Çok Seviyor ?

Google'ın webmasterlardan istediği tek bir şey var, insanlığa yararlı olmaları.Hiç kimse tekrarlanmış ve her yerde bulunan içerikle insanlığa faydalı olamaz.Bu yüzden Google sizden özgün içerik istiyor.

özgün makale ne işe yarar


Özgün İçerik Girmeden Sıralama da Yükselemez miyiz ?

Tabi ki yükseliriz.Hatta oyun,seo,film ve benzeri zor kelimelerde kafaya bile oynarız.Ancak bu keyfiniz 1 hafta sürer.Sonra hop sandbox hepimize hayırlı olsun.Özgün içerik bir sitenin ana bileşenidir.Yani özgün içeriğiniz yoksa sitenizin Google gözünde bir değeri yoktur.Diğer unsurların hepsi içerik çevresinde oluşur.

Özgün içeriğin önemli olmadığını söyleyen kişilere kulan asmayın.Büyük ihtimal o kişiler Google algoritmalarından bi haberdir yada yalan söylüyorlardır.Sadece özgün makale yazarak tabi ki başarılı olamazsınız.Fakat özgün içeriğiniz yoksa hiçbir şey yapamazsınız.İstediğiniz kadar seo çalışması yapın yine de o site yükselemeyecektir.

Google Keywords: özgün,makale,içerik,ne,işe,yarar,özgün içerik ne işe yarar

Bu yazımızı da okumak isteyebilirsiniz:  Makale Yazım Aşamaları ve Araştırma Yöntemleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder