28 Nisan 2013 Pazar

Yazdıklarımızı Kendimiz Uyguluyormuyuz ?

Yazdıklarımızı Kendimiz Uyguluyormuyuz ?

Bazı ziyaretçilerimizden böyle mesajlar alıyorum.Yazdıklarınızı kendiniz uyguluyormusunuz ya da neden uygulamıyorsunuz diye.Biz burada yazdığımız şeylerin %90'nına yakın kısmını sitemizde de uyguluyoruz.Peki geri kalan %10 luk dilimi neden uygulamıyoruz ?
makale uygulama



İlk önce şunu belirtmek istiyorum. Bu site maddi çıkar amaçlı bir site değil.Tamamen yardım amacıyla kurmuş olduğum bir site.Yani benim bu siteden herhangi bir maddi kazancım yok.Büyük ihtimal uygulamadığım şeyler uğraştırıcı şeylerdir.Yani ben o sıra da bunlarla uğraşmak istemediğim için büyük ihtimal uygulamıyorumdur.Yoksa burada anlattığım şeyleri neredeyse bütün kurumsal olan sitelerimde ve çıkar amaçlı sitelerimde uyguluyorum.O yüzden merak etmeyin seo ya herhangi bir zararı olacak hiçbir tekniği sitemiz de yayınlamayız.

Google Keywords: makale, yazı, teknikler, neden, uygulamayız

Bu yazımızı okumak isteyebilirsiniz: Yazılarımızda Neden Görsel Kullanmalıyız ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder